در باره اپلیکیشن همین بس که بگوییم امروزه دانش فنی گوشی هوشمند، شیوه ی سروکار داشتن و بقولی تعامل با یوزرهای نهایی و استفاده کنندگان را به چالش کشیده است ، فرقی نمی کند که شخص نهایی، خریدار، پرسنل، همکار و یا حتی یک خدمت باشد. مشتری ها، برای دسترسی ساده و فوری به دادهها، اپ موبایل ها را به وبسایتها برتری می دهند.
رشد مالی اپلیکیشن ها تا سال 2012، 53 میلیارد دلار شد، و پیشبینی شده در سال 2017 رشد آن به بیشتر از 143 میلیارد دلار افزایش یابد. بازار تلفن همراه و اپ ها روزبهروز در حال ارتقا و پیشرفت می باشد. امروزه داشتن یک سوپرمارکت اینترنتی یک حُسن نخواهد بود، بلکه واجب است؛ برای اینکه خدماتی که کسبوکارها بهوسیله اپ عرضه می کنند، بیاندازه بیشتر از راههای قدیمی یا حتی یک سایت تجاری است؛ ازاینرو کار با اپلیکیشن همواره کامل ترین شیوه پیوند با یوزر است و خواهد بود.
تحقیقات نشان داده که اشخاص با اپ های روی تلفن همراه بیشتر از برنامههای روی سایت کار میکنند و وقتی این برای شما عیان میشود که خریدار از شما سؤال میکند که آیا اپلیکیشنی برای نمایش محصولاتتان دارید؟
داشتن اپلیکیشن این قدرت را به شخص میدهد که بی نیاز به بازگشت به سایت و در هر وقت و مکانی با گوشی همراه از خدمات شما استفاده ببرند.
در این قسمت، اهمیت بکارگیری اپلیکیشنها در کسب و کار و سودآوری توسط آن را برای شما توضیح می دهیم.
افکارتان را باما در میان بگذارید