Mobile-Mockups۱-min

اپلیکیشن ووکامرس اندروید چیست؟ و معرفی مزایا آن

اپلیکیشن ووکامرس اندروید یک برنامه نرم افزاری که بر روی پلتفرم اندروید اجرا می شود و به عنوان برنامه اندروید شناخته می شود. یک برنامه استاندارد اندروید برای رایانه لوحی یا تلفن هوشمندی که روی سیستم عامل اندروید اجرا می شود ساخته شده است. برنامه های اندروید در فروشگاه Google Play، که به عنوان فروشگاه برنامه اندروید نیز شناخته می شود، و چندین وب سایت متمرکز بر برنامه اندروید در دسترس هستند. چنین برنامه هایی برای اهداف مختلف توسعه یافته اند. به عنوان مثال، شما می توانید از طریق یک برنامه اختصاصی به حساب جیمیل خود دسترسی داشته باشید و می توانید برنامه های مختلف رسانه های اجتماعی و بسیاری موارد دیگر را اجرا کنید. اما اگر سایت شما وردپرسی است و با فروشگاه ساز فوق العاده ووکامرس ساخته شده است. ما در این مقاله به بررسی ساخت اپلیکیشن ووکامرس اندروید و مزایا و معایب آن را می پردازیم.

ووکامرس چیست؟

WooCommerce یک پلت فرم تجارت الکترونیکی قابل تنظیم و منبع باز است که برای وردپرس یا به عنوان یک گزینه تجارت الکترونیک توسط ارائه دهندگان میزبانی وب ساخته شده است. با استفاده از آن، کاربران می توانند بدون نیاز به انجام هر گونه کدنویسی، ویترین فروشگاه تجارت الکترونیک را ایجاد و مدیریت کنند. علاوه بر این، فروشگاه WooCommerce با صدها افزونه رایگان و پولی ارائه می شود که به شما امکان می دهد فروشگاه آنلاین خود را از جمله ویژگی هایی مانند موجودی، مدیریت مالیات، پرداخت های ایمن و یکپارچه سازی حمل و نقل گسترش دهید و سفارشی کنید.

برنامه اندروید چیست؟

یک برنامه نرم افزاری که بر روی پلتفرم اندروید اجرا می شود به عنوان برنامه اندروید شناخته می شود. یک برنامه استاندارد اندروید برای رایانه لوحی یا تلفن هوشمندی که روی سیستم عامل اندروید اجرا می شود ساخته شده است. برنامه های اندروید در فروشگاه Google Play، که به عنوان فروشگاه برنامه اندروید نیز شناخته می شود، و چندین وب سایت متمرکز بر برنامه اندروید در دسترس هستند. چنین برنامه هایی برای اهداف مختلف توسعه یافته اند. به عنوان مثال، شما می توانید از طریق یک برنامه اختصاصی به حساب جیمیل خود دسترسی داشته باشید و می توانید برنامه های مختلف رسانه های اجتماعی و بسیاری موارد دیگر را اجرا کنید. اما اپلیکیشن ووکامرس اندروید چه مزایایی دارد؟

مزایای اپلیکیشن ووکامرس اندروید

اپلیکیشن ساز ووکامرس

در اینجا برخی از مزایای مدیریت فروشگاه WooCommerce با برنامه تلفن همراه آورده شده است:

  • این برنامه در حالت آفلاین کار می کند و همچنین بدون امکانات اینترنت کار را برای مشتریان آسان تر می کند.
  • دارای پرداخت یک صفحه ای است که مشاهده تمام مراحل در یک صفحه را ساده می کند.
  • این برنامه از تمام گزینه های پرداخت پیش فرض مانند پول نقد هنگام تحویل، چک، پی پال و موارد دیگر پشتیبانی می کند که آن را برای مشتریان خود بسیار راحت کرده است.
  • دارای یک گزینه مدیریت حساب کاربری بسیار آسان است که توسط خود مشتریان قابل رسیدگی است.
  • اسلایدر بنر صفحه اصلی، اعلان های فشاری، نماد های دسته بندی به صاحبان فروشگاه کمک می‌کند تا پیکربندی سریع و آسان برنامه را انجام دهند.
  • این برنامه یک رابط کاربر پسند بدون هیچ وقفه ای ارائه می دهد.

5 ویژگی برتر اپلیکیشن ووکامرس اندروید

اکنون، بیایید 5 ویژگی برتر سازنده اپلیکیشن موبایل را برای یک تجربه تجارت الکترونیک آسان را مورد بحث قرار دهیم.

پشتیبانی آفلاین

همه افراد اتصال اینترنتی خوبی ندارند و به همین دلیل می توانید مشتریان زیادی را از دست بدهید. اپلیکیشن ووکامرس اندروید راه حلی برای همین موضوع پیدا کرده است. اکنون دیگر نیازی به شبکه پایدار ندارید، زیرا ووکامرس از تراکنش های آفلاین پشتیبانی می کند. به عنوان مثال، می توانید سفارش را به صورت آفلاین و بدون شبکه پایدار پردازش کنید.

یکپارچه سازی صاف با روش های پرداخت و حمل و نقل

همه ترجیح می دهند پرداخت ها و حمل و نقل راحت و بدون دردسر داشته باشند. با این حال، اگر رابط کاربری کند باشد، همیشه سردرد است. همچنین، هر کس روش های مختلفی برای پرداخت دارد. اپلیکیشن ووکامرس اندروید طیف گسترده ای از روش های پرداخت و حمل و نقل را ارائه می دهد. این گزینه ها خرید را برای مشتریان بسیار راحت می کند.

برنامه بومی

برنامه های بومی عملکرد خوبی دارند و تجربه کاربری خوبی را ارائه می دهند. همچنین، بر خلاف برنامه های هیبریدی و PWA، هیچ زحمتی برای ارسال برنامه در فروشگاه اپل IOS وجود ندارد. اپلیکیشن ووکامرس اندروید به صورت بومی ساخته شده و از ویژگی های مبتنی بر دستگاه بهره می برد. این دستگاه از دستگاه های iOS و Android پشتیبانی می کند و برای کاربران بسیار راحت است.

پشتیبانی چند زبانه

برخی از مردم مناطق مختلف مانند ایران، درک انگلیسی را دشوار می دانند. آنها خرید را به زبان منطقه ای خود ترجیح می دهند. این فروشگاه ساز برنامه موبایل دارای یک سیستم چند زبانه برای ترجمه بسیاری از محبوب ترین زبان ها است. علاوه بر این، برچسب ها، فیلد ها و سایر رشته های قابل ترجمه را ارائه می دهد. علاوه بر این، اپلیکیشن ووکامرس اندروید به شما کمک می کند هر زبان دلخواه را برای مخاطبان هدف خود ارائه دهید. این ویژگی برای گسترش کسب و کار شما در سطح داخلی مفید است.

ارسال بی نهایت Notifications

یک برنامه همیشه در یک دستگاه روشن نمی شود. به همین دلیل، مشتریان شما ممکن است برخی از پیام های مهم را از دست بدهند. اپلیکیشن ووکامرس اندروید به کاربران خود یک ویژگی push notification ارائه می دهد و به آنها اجازه می دهد از فروشگاه آنلاین شما بازدید کنند و به روز بمانند. در اینجا برخی از مزایای فعال کردن اعلان های فشار آورده شده است:

  • اعلان های فشاری نسبت به روش های دیگر مانند ایمیل، نرخ کلیک بهتری دارند.
  • به جذب کاربران در زمان مناسب کمک می کند و ترافیک را فورا افزایش می دهد.
  • شانس بیشتری برای بازگرداندن افراد به فروشگاه آنلاین شما دارد.
  • به اطلاع مشتریان از تخفیف ها، کاهش قیمت ها و پیشنهادات کمک کنید.

معرفی بهترین اپلیکیشن ساز ووکامرس اندروید

افزونه سیریلا

سیریلا یک اپلیکیشن ساز قدرتمند است که سیستم وردپرس شما را به یک اپلیکیشن قدرتمند با انعطاف بسیار بالا تبدیل می کند. این افزونه قدرتمند به دلیل سازگاری با دو صفحه ساز قدرتمند ویژوال کامپوزر و المنتور قابلیت بالایی دارد. و به کاربران اجازه می دهد به هر شکلی که دوست دارند برنامه خود را طراحی و پیاده سازی کنند. از قابلیت های مهم این اپلیکیشن ساز قدرتمند می توان به سازگاری آن با افزونه های محبوب مانند: دیجیتس، ومپل، ووکامرس، دکان، WCMP، WCFM اشاره کرد.

اما شاید برایتان سوال پیش آمده باشه که چه برنامه هایی را می توانیم با این برنامه ساز قدرتمند بزنیم؟ باید در جواب بگویم شما برنامه هایی نظیر برنامه های آشپزی، فروش لباس، غذا و رستوران، وبلاگی و پادکست، فروش میوه، فروش دارو، کاتالوگ محصولات، معرفی مبلمان، خبرگزاری، لوازم آرایشی و بی نهایت سایت دیگر را می توانید راه اندازی کنید. و در نهایت باید بگویم از مزایای فوق العاده آن می توان به انتشار نسخه برنامه خود در گوگل پلی، سیب اپ، بازار و… اشاره کرد زیرا این اپلیکیشن ساز قدرتمند نسخه های PWA، اپلیکیشن ووکامرس اندروید و اپلیکیشن ووکامرس IOS را می دهد و می توانید با خیال راحت در سایت هایی که می خواهید می توانید انشتار دهید. ت بی نهایت کاربر به سمت نصب برنامه شما بیایند و مشتری های هدفمندی جذب کنید.

برچسب‌ها: بدون برچسب

افکارتان را باما در میان بگذارید

اطلاعات شما پیش ما امن هست، آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!