چگونه می توان اپلیکیشن ساخت؟

چگونه می توان اپلیکیشن ساخت؟

از برنامه های کسب وکار کوچک گرفته تا برنامه های تجارت الکترونیک، تناسب اندام، ارتباط داخلی کارکنان، مذهبی و… که برنامه با هر چیزی که تصور کنید وجود دارند. برنامه ها را می توان به عنوان توسعه کسب و کار موجود شما توسعه داد یا برای ایجاد کسب و کار جدید از ابتدا استفاده کرد. در این مقاله به این موضوع می پردازیم که چگونه می توان اپلیکیشن ساخت؟ و مزایا و به صورت کامل به روش ساخت اپلیکیشن می پردازیم. برای اولین بار سازندگان، کاربران غیر فنی، و هر کسی که در گذشته یک تلاش توسعه ناموفق را تجربه کرده است، این منبع شما را در فرآیند توسعه برنامه به روشی که برای همه قابل درک است راهنمایی می کند.

اپلیکیشن یا اپ چیست؟

چگونه می توان اپلیکیشن ساخت؟

یک برنامه کاربردی که به آن برنامه کاربردی یا نرم افزار کاربردی نیز گفته می شود، یک بسته نرم افزاری رایانه ای است که عملکرد خاصی را مستقیماً برای کاربر نهایی یا در برخی موارد برای برنامه دیگری انجام می دهد. یک برنامه کاربردی می تواند مستقل یا گروهی از برنامه ها باشد. این برنامه مجموعه ای از عملیات است که برنامه را برای کاربر اجرا می کند و برای اهدافی زیادی می باشد. برنامه های کاربردی از سیستم عامل کامپیوتر و سایر برنامه های پشتیبانی کننده، معمولاً نرم افزار سیستم، برای عملکرد استفاده می کنند. یک برنامه کاربردی از طریق یک رابط برنامه نویسی کاربردی خدمات را از سایر فناوری ها درخواست می کند و با آنها ارتباط برقرار می کند.

چرا اپلیکیشن ها مهم هستند؟

اپلیکیشن ها اساس اقتصاد موبایل هستند. از زمان ورود آیفون در سال 2007 و اپ استور در سال 2008، اپلیکیشن ها به اصلی ترین روش تبدیل شده اند که کاربران از انقلاب گوشی های هوشمند بهره برده اند. برنامه های کاربردی به ایجاد تعدادی از صنایع چند میلیارد دلاری کمک کرده اند. به عنوان مثال، بازی‌های موبایل اکنون بیش از 30 میلیارد دلار در سال درآمد ایجاد می‌کنند، در حالی که اپلیکیشن های شرکت های رسانه های اجتماعی مانند فیسبوک به طور گسترده در درآمد های چند میلیارد دلاری آن ها در هر سه ماهه سهیم هستند.

این افزایش گسترده در محبوبیت، تأثیر منفی برای تبلیغ کنندگان داشته است. استفاده گسترده از آنها باعث شده تا شرکت ها از موبایل به عنوان کانال تبلیغاتی کلیدی استفاده کنند. چه شرکت ها از طریق برنامه ها یا تبلیغات در دستگاه های تلفن همراه کسب و کار ایجاد کنند، برنامه های کاربردی تبلیغات موبایلی را به یک صنعت ارزشمند در مقیاس جهانی تبدیل کرده‌اند.

مزایای ساخت اپلیکیشن

اگر صاحب یک کسب و کار کوچک هستید و کسب و کار شما اپلیکیشن موبایلی ندارد، باید آن را تهیه کنید. حضور در وب به تنهایی دیگر کافی نیست، زیرا فعالیت و کسب و کار های آنلاین به سمت تلفن همراه حرکت می کند. به زبان ساده، اپلیکیشن گوشی های هوشمند برای صاحبان کسب وکار های کوچک به ابزار بازاریابی بسیار مهمی تبدیل شده‌اند. تقاضا برای استفاده از تلفن همراه به این معناست که اپلیکیشن های گوشی های هوشمند به یک ابزار بازاریابی کلیدی برای شرکت ها در هر اندازه، از جمله مشاغل کوچک تبدیل شده اند.

اپلیکیشن های موبایل تعامل با مشتریان را افزایش می دهند. آن ها بازدید های مکرر را افزایش می دهند و به طیف گسترده ای از تراکنش های آنلاین، از جمله استقرار کارت های وفاداری، تبلیغات فشاری، و تراکنش های تجارت الکترونیک اجازه می دهند. برنامه ها و کوپن ها را ارائه می کنند و اعلامیه هایی را ارسال می کنند که فروش شما را با مشتریان افزایش می دهد. برنامه ها همچنین تماس با شرکت شما را تسریع می کنند، که در دنیایی که پاسخ‌های سریع مورد توجه خریداران است، روابط با مشتریان را افزایش می‌دهد. آیکون های گوشی های هوشمند حتی با ارائه طراحی بصری که مشتریان آن را تشخیص می دهند، به ساخت برند کمک می کنند.

اگر هنوز مطمئن نیستید که چرا کسی می خواهد پلتفرم تلفن همراه خود را بسازد، در اینجا 5 مزیت برتر برنامه ساخت اپلیکیشن موبایل را معرفی کرده ایم:

افزایش فروش

برنامه ها می تواند روش راحت تری را برای مرور و خرید ارائه دهند و به مشتریان این امکان را می دهند که از هر کجا خرید کنند. شرکت ها حتی می توانند انتخاب کنند که به مشتریان خود در مورد معاملات جدید، محصولات، رویدادها و… هشدار دهند.

کانال بازاریابی مستقیم

برنامه ها عملکرد های زیادی دارند و می توانند اطلاعات عمومی، قیمت ها، فرم های رزرو، ویژگی های جستجو، حساب های کاربری، پیام رسان ها، فیدهای خبری و موارد دیگر را ارائه دهند. یکی از بزرگترین مزایای داشتن یک برنامه تلفن همراه این است که تمام اطلاعاتی که می خواهید به مشتریان خود ارائه دهید. از جمله فروش های ویژه و تبلیغات، دقیقاً در دسترس آنهاست. از طریق اعلان های فشاری حتی به تعامل مستقیم نزدیک تر می شوید و می توانید به راحتی محصولات و خدمات خود را هر زمان که منطقی باشد به مشتریان یادآوری کنید.

خدمات مشتری و پشتیبانی

ساده‌تر و کارآمدتر کردن مشتریان برای برقراری ارتباط با شرکت شما و ارائه ابزارهایی برای آسان تر کردن زندگی آنها در حین استفاده از محصولات یا خدمات شما می تواند دلیل خوبی برای توسعه یک برنامه تلفن همراه باشد.

ترویج

یکی از محبوب ترین روش های کسب در آمد، ارائه کوپن است. و موبایل لایه جالبی از اعلان های فشار مبتنی بر مکان را به اقتصاد کوپن اضافه می کند. تصور کنید که صاحب یک فروشگاه پوشاک در مرکز شهر تهران هستید و هزاران نفر در شعاع یک مایلی فروشگاه شما قدم می زنند. اگر هنگام عبور از فروشگاه شما با تلفن همراه خود با کوپنی از فروشگاه شما مطلع شوند، با ارائه دلیل به موقع، احتمال بازدید آنها را افزایش می دهید.

رقابت متمایز

این روزها اپلیکیشن های موبایل در سطح کسب وکارهای کوچک هنوز نادر هستند و اینجاست که می توانید جهشی بزرگ از رقبای خود داشته باشید. اولین کسی باشید که در محله خود یک اپلیکیشن موبایل را به مشتریان خود ارائه می دهید. آنها از رویکرد آینده نگری شما شگفت زده خواهند شد!

حتی کوچک ترین شرکت ها هم اکنون می توانند از مزایایی که یک اپلیکیشن موبایل در جذب مشتری، سرعت بخشیدن به فروش و ایجاد یک نام تجاری ارائه دهد، استفاده کنند.

چگونه یک اپلیکیشن موفق بسیازیم؟

داشتن یک ایده باورنکردنی، خارج از جعبه، و ایده آل برای اپلیکیشن موبایل یک چیز است که به اجرای بی عیب آن کمک می کند. همین طور که صحبت می کنیم، هزاران شرکت در حال توسعه اپلیکیشن های تلفن همراه هستند و حتی تعداد بیشتری از استارت آپ ها و کارآفرینان سفر های اپلیکیشن موبایل خود را آغاز می کنند. با این حال، تنها تعداد کمی از برنامه ها به فروشگاه های برنامه راه پیدا می کنند. حتی تعداد کمتری به دستگاه های تلفن همراه کاربران راه پیدا می کند و حتی تعداد کمتری بیش از یک ماه در دستگاه کاربر می ماند.

تحقیقات نشان می دهد که تنها 1 درصد از استارت آپ های اپلیکیشن موبایل موفق می شوند. با گزینه های نامحدود موجود، کاربران تنها توسط برنامه هایی با ویژگی های نوآورانه، عملکرد شگفت انگیز و طرح های بی نقص فریفته می شوند. اما برای داشتن برنامه ای اصولی و درست باید برای آن برامه ریزی و اهداف زیادی را دنبال کنید.

روش ساخت اپلیکیشن موبایل

سیریلا

سیریلا یکی از افزونه های کاربردی برای ساخت اپلیکیشن است. این افزونه قدرتمند از دو صفحه ساز قدرتمند یعنی المنتور و ویژوال کامپوزر استفاده می کند. به همین دلیل سیریلا محبوبیت بالایی دارد و از ویژگی های زیادی مانند: پشتیبانی از ووکامرس و افزونه های چند زبانه، هماهنگی با دیجیتس برای ورود کاربران با تلفن همراه، بی نهایت شخصی سازی در رنگ‌ها، قابلیت فعال سازی حالت تاریک و روشن، شخصی سازی رنگ‌ها در حالت تاریک، اضافه کردن بی نهایت صفحه سفارشی درون اپلیکیشن، امکان درون ریزی طرح‌های جذاب فارسی شده برای صفحه اصلی، قابلیت اضافه کردن شمارش معکوس، اضافه کردن برندها، قابلیت اضافه کردن جعبه آیکن و… پشتیبانی می کند. و در نهایت می توانید از اپلیکیشن طراحی شده خود 3 نسخه اندروید و IOS، PWA دریافت نمایید.

فلای وب

با استفاده از فلای وب نیز می توانید سایت خود را تبدیل به یک اپلیکیشن نمایید. فلای وب قابلیت هایی از جمله تغییر المان ها و ایجاد صفحه ورود را دارا میباشد.

شما می توانید از طریق آسان اپس و پشتیبانی قدرتمند آن همه نیازهای اپلیکیشن و سایت خود را تامین کنید. فقط کافیه اراده کنید.

برچسب‌ها: بدون برچسب

افکارتان را باما در میان بگذارید

اطلاعات شما پیش ما امن هست، آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!