ساخت اپلیکیشن خبری وب ویو با فلای وب

ساخت اپلیکیشن خبری وب ویو با فلای وب

درباره ایجاد اپلیکیشن خبری با فلای وب چقدر اطلاعات دارید؟ در عصر حاضر بسیاری از مردم از تلفن‌­های همراه هوشمند برای انجام امور روزمره خود استفاده می­‌کنند.

بسیاری از کسب­‌و‌کار­ها به‌­ویژه سایت­‌های خبری که نیاز به حضور پیوسته و مدام دارند احساس کردند که از سایت نمی­‌توانند نتجیه مطلوب خود را بگیرند. آن‌ها درحال از دست دادن کانال گوشی‌­های هوشمند بودند.

به ­همین دلیل بسیاری از آن‌ها تصمیم گرفتند که بر روی تلفن‌­های هوشمند اپلیکیشنی ریسپانسیو ایجاد کنند که در اصل محتوای سایت آن‌ها را به کاربر نشان خواهد داد.

اگر شما هم قصد دارید درباره این اپلیکیشن و نحوه ساخت آن اطلاعات بیشتری به­‌دست بیاورید، پیشنهاد ما این است که تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

اپلیکیشن وب ویو چیست؟

وب ویو در اصل اپلیکیشنی است که به‌­شکل یه مرورگر داخلی عمل می‌­کند و کاربر را به ­وبسایت هدایت خواهد کرد. از این اپ معمولا در حالت آنلاین استفاده می‌­شود.

با استفاده از این اپلیکیشن می‌­توان سایت را در قالب ریسپانسیو نمایش داد و کاربران موبایل را جذب کرد. از این اپلیکیشن‌­ها برای ارائه و مدیریت محتوا در پلتفرم­‌های اندروید و آی‌­او‌­اس استفاده می‌­شود.

رشته‌­های html قابلیت نمایش از طریق این اپلیکیشن را دارند و شما این موضوع را مشخص خواهید کرد. برای استفاده از وب ویو یا طراحی آن نیاز به دانش کد­نویسی و برنامه­‌نویسی نیست. هزیه انجام چنین کاری نیز بسیار به­‌صرفه است.

چرا باید از وب ویو استفاده کنیم؟

امروزه استفاده از گوشی‌­های هوشمند امر مرسومی است و همه ما برای انجام امور روزانه خود از آن‌ها استفاده می­کنیم.

با این وضعیت بسیاری از سایت‌­های خبری تصمیم گرفتند این کانال ارتباطی را برای خود حفظ کنند و با اپ در ذهن کاربر همچنان بمانند.

این وضعیت امروز به­ حدی رشد کرده که حتی دیگر یک مزیت رقابتی نیست و تبدیل به ضرورتی برای کسب‌­و‌کار­­ها شده است.

به­ همین خاطر اکثر کسب‌­و‌کار­های بزرگ کوچک سعی می‌­کنند در این برهه از اپلیکیشن‌­های نیتیو یا وب ویو استفاده کنند.

ساخت اپلیکیشن وب ویو با فلای وب

فلای وب یکی از اپلیکیشن‌­هایی است که می‌­تواند برای شما وب ویو ایجاد کند. فلای وب ویژگی‌های فراوانی دارد و کار با آن بسیار ساده است. در ادامه بخشی از خدمات و ویژگی­‌های فلای وب را به شما معرفی خواهیم کرد.

پشتیبانی کامل از افزونه­ ها به ­ویژه ووکامرس

وب ویو­های ساخته‌شده توسط فلای وب می­‌توانند هسته کرومیوم فوق پیشرفته افزونه­‌های ووکامرس و وردپرس را به‌­راحتی پشتیبانی کنند.

افزونه اختصاصی آسان اپس می‌­تواند برای شما کد تخفیف‌­های اختصاصی از داخل اپلیکیشن تعریف کند. حتی تا این حد امکان مدیریت وجود دارد که شما می‌­توانید متوجه شوید کاربر از چه راهی محصول شما را خریده است.

ساخت اپلیکیشن خبری وب ویو با فلای وب

سازگاری با تمام سیستم ­های مدیریت محتوایی

اپلیکیشن‌­های وب ویو ساخته‌شده با فلای وب از تمامی ‌CMS­ها پشتیبانی خواهد کرد. همچنین تمام صفحه‌­ساز‌های وب از این اپ‌­ساز پشتیبانی می‌­کنند.

تمامی لینک­‌ها و صفحات داخل اپ بدون افت فریم و کاهش عملکرد نشان داده خواهند شد. با فلای وب از هر سیستم مدیریت محتوایی وب ویو خود را مدیریت کنید.

پشتیبانی از تمامی فرمت‌­های رسانه­ای

به لحاظ فرم محتوایی شما در انتشار محتوا آزاد خواهید بود. چراکه این وب ویو می‌­تواند از تمامی فرمت‌­ها و پلتفرم­‌ها پشتیبانی کند. از پلتفرم­‌های پشتیبانی‌­شده می‌­توان به:

  • آپارات
  • یوتیوب
  • اینستاگرام
  • ساند کلاد
  • و …

اشاره کرد. فرمت‌­های گیف، صوتی، ویدیویی و تصویری همگی توسط وب ویو فلای وب پشتیبانی می‌­شوند. اگر قصد ساخت اپ وب ویو را دارید نگران آموزش آن نباشید.

به­‌علاوه اینکه کار با فلای وب بسیار راحت است، آموزش ساخت اپلیکیشن وب ویو نیز در این برای شما فراهم آمده و خیلی سریع می‌­توانید نحوه اعمال تغییرات را در آن یاد بگیرید.

پنل مدیریت حرفه‌­ای

تمامی سیستم‌­های مدیریت محتوا باید از پنلی قوی برخوردار باشند. بدون آن‌ها نمی­‌توان بر محتوا و ارائه آن اعمال نظر کرد. علاوه‌بر اینکه ما پس از ارائه محتوا نیز به آمار و آنالیز قوی برای فروش یا برنامه محتوایی بعدی نیازمندیم.

ساخت اپلیکیشن خبری رایگان از طریق وب ویو ممکن است اما در نظر داشته باشید که سرویس­‌های پریمیومی مثل فلای وب در قبال دریافت هزینه خدماتی فوق‌­العاده به شما ارائه خواهند داد. شما اجازه شخصی­‌سازی کامل پنل مدیریت خود را خواهید داشت. از رنگ صفحه گرفته تا انیمیشن آن.

دیگر قابلیت­های فلای وب

قابلیت‌­های اساسی و کلی را پیش‌­تر ذکر کردیم. در این بخش به‌شکل جزیی برخی از قابلیت‌­های دیگر این وب ویو­ساز را بررسی خواهیم کرد.

  • نوتیفیکیشن: پوش نوتیفیکیشن این وب ویو می‌­تواند در هر لحظه با اعلان خود کاربران را با خبر کند و به سمت اپلیکیشن بکشاند.
  • ساخت سریع: این اپلیکیشن در کمتر از 30 ثانیه ساخته خواهد شد. یعنی فرایند ساخت آن بسیار سریع است و زمان اصلی شما صرف شخصی‌­سازی پس‌از ساخت آن می­‌شود.
  • پشتیبانی از بازی: بازی­‌هایی که بر پایه html5 ساخته شده‌­اند توسط وب ویو به‌­راحتی پشتیبانی می‌­شوند.
  • تغییرات بصری: شما می­‌توانید بی‌­نهایت طیف رنگی را در قسمت­‌های مختلف اپ اعمال کنید. هر زمان که نیاز داشتید لوگو خود را تغییر بدهید و خیلی راحتی تنظیمات شخصی‌­سازی را پیاده کنید.

با استفاده از فلای وب می‌­توانیم برای کدام پلتفرم­‌ها خروجی اپ بگیریم؟

ساخت اپلیکیشن خبر برای اندروید با استفاده از فلابی وب برای شما فراهم است. این کار به‌سادگی و با سرعت انجام خواهد گرفت.

برای اولین بار در ایران شما می‌­توانید اپلیکیشن خبر برای ایفون را نیز خروجی بگیرید. فلای وب با سرعت فوق‌­العاده­ای هم فرمت اندروید و هم فرمت IOS را به شما خواهد داد.

تفاوت وب ویو با اپلیکیشن نیتیو (Native) چیست؟

این اپلیکیشن با نام بومی ترجمه می‌­شود و اپی است که با سیستم‌عامل به‌­وجود می‌­آید. از سال 2008 ساخت و گسترش آن رو به افزایش است. برای توسعه چنین نرم­افزار­هایی از زبان برنامه‌نویسی کمک گرفته می­‌شود؛ هر چند که برای اعمال شخصی­‌سازی نیازی به دانستن دانش برنامه‌­نویسی نیست.

این اپلیکیشن برای یک پلتفرم خاص ارائه می‌­شود. در اپ­‌های نیتیو برای هر پلتفرم یک کد مستقل نگارش خواهد شد درحالی‌که وب ویو برای ساخت اپ خود از یک زبان برای تمامی پلتفرم‌­ها استفاده می‌­کند.

وب ویو به‌­صرفه است و هزینه کمتری می‌­طلبد. در مقابل طراحی اپلیکیشن خبری به­‌صورت نیتیو رابط کاربری بهتر و روان‌­تری را داراست.

ساخت اپلیکیشن خبری وب ویو با فلای وب

جمع‌­بندی

ایجاد اپلیکیشن خبری با فلای وب به‌­راحتی یک آب خوردن خواهد بود. چراکه اپلیکیشن شما در کمتر از 30 ثانیه تولید می­‌شود و شما قابلیت شخصی‌­سازی در آن را خواهید داشت.

اپ وب ویو می‌­تواند سایت شما را در قالب یک اپلیکیشن در بیاورد و سپس کاربران با باز کردن این اپ مستقیم وارد محیط ریسپانسیو سایت شما بشوند.

از مزیت‌­های این روش قیمت مقرون‌به­‌صرفه و قابلیت­‌های فراوان است. اگر قصد شخصی‌­سازی زیادی دارید و دوست دارید که صفحات جداگانه‌­ای برای خود ایجاد کنید، باید از روش‌­های حرفه‌­ای­تر و اپلیکیشن­ساز­‌های قدرتمند­تر کمک بگیرید.

وب ویو در واقع مرورگری داخلی است که سایت شما را در تلفن هوشمند لود خواهد کرد. به‌شکلی که انگار سایت شما تبدیل به یک اپلیکیشن شده است. ممنونیم که تا انتهای مقاله همراه ما بودید. امیدوارم از اطلاعات گفته‌ ­شده بیشترین استفاده را کرده باشید.

سوالات متداول

1) آیا می‌­توان با اپلیکیشن­‌ساز وب ویو یک صفحه اختصاصی ایجاد کرد؟

خیر. برای این کار می‌­توانید از طریق سایت خود اقدام کنید و از صفحه­‌ساز­های موجود در سایت مثل المنتور، مداد زرد، ویژوال و … بهره برید و لینک آن را در وب ویو درج نمایید.

2) آیا فلای وب یک پنل اختصاصی برای تنظیمات داخلی اپلیکیشن دارد؟

بله. فلای وب دارای یک سیستم مدیریت محتوایی قوی است که می‌­توانید از طریق پنل آن منوهای اپ را تغییر داده و حتی منوی جدیدی ایجاد نمایید. اعمال تغییرات شخصی­‌سازی همانند رنگ‌­بندی و … برای منو یا راست‌­چین و چپ‌­چین کردن آن امکان‌­پذیر است.

3) با اپلیکیشن‌­ساز وب ویو فلای وب می‌­توان برنامه خبری به انگلیسی ساخت؟

بله. شما امکان ساخت اپلیکیشن­‌های خبری به هر زبانی که سایت شما پشتیبانی می­‌کند را خواهید داشت.

4) با اپلیکیشن‌­ساز وب ویو فلای وب می‌­توان یک اپلیکیشن پیشرونده با صفحه­‌ساز اختصاصی ایجاد کرد؟

خیر. برای این کار شما نیازمند اپلیکیشن­‌ساز قدرتمند­تری دارید که دارای صفحه‌­ساز اختصاصی باشد. این اپلیکیشن‌­ساز باید قابلیت هر نوع تغییر، ایجاد یا اضافه کردن المان را داشته باشد تا بتوانید به این مهم دست پیدا کنید. برای این کار پیشنهاد ما این است که از افزونه اپلیکیشن­‌ساز سیریلا که قابلیت هر نوع تغییر در ساختار را داراست بهره ببرید.

5) چه تفاوتی بین اپلیکیشن­‌ساز نیتیو سیریلا و وب ویو فلای وب وجود دارد؟

اپلیکیشن‌­ساز فلای وب به­‌صورت یک مرورگر اختصاصی عمل می‌­کند و هر نوع تغییر در خود سایت شما موجب تغییر در صفحات اپلیکیشن شما خواهد شد. ولی در سیریلا شما می­‌توانید هر نوع تغییری را در ساختار مستقل از خود سایت ایجاد کنید یا اینکه صفحات مخصوصی را بسازید که مستقل از سایت شما بوده و قابلیت تغییر المان را دارد. همچنین اپلیکیشن­‌ساز سیریلا قابلیت دریافت API و سینک کردن ویژگی‌­های خاص قالب سایت شما را داراست.

6) آیا پنل اختصاصی آسان اپس از فلای وب پشتیبانی می­‌کند؟

بله. شما می‌­توانید پس از ساخت اپلکیشن آن را از طریق پنل اختصاصی موجود در آسان اپس مدیریت کنید. تغییرات لازم در اپلیکیشن شما توسط این بخش اعمال خواهد شد.

برچسب‌ها: بدون برچسب

افکارتان را باما در میان بگذارید

اطلاعات شما پیش ما امن هست، آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد!